Over ons
Ons verhaal
Wij helpen organisaties bij het overgaan naar datagedreven marketing en sales. Exsell is opgericht in 2014 en begon onder de naam RFB Intelligence als onderdeel van het netwerk
an RedFoxBlue. Het platform verzamelt, structureert en analyseert data via voorspellende algoritmes.
Het eerste jaar met klanten zoals Unilever Food Solutions, Mediahuis en DPG mediagroep was erg succesvol. In 2018 zijn we zelfstandig verder gegaan onder de naam Exsell. Het platform van Exsell, de Intelligence Factory, is inmiddels volwassen. Hiermee kunnen databronnen worden ingeladen, geanalyseerd en verrijkt en worden verbonden met leidende pakketten in CRM, Marketing Automation en CMS om zo kanalen te voeden.
De resultaten die onze klanten hiermee bereiken zijn significant: groei in nieuwe klanten, ontwikkeling van bestaande klanten en behoud van loyale klanten. Nu zijn we een volwassen organisatie met een duidelijke propositie.
Onze waarden
✅ Resultaatgericht ✅ Ambitieus ✅ Gedreven ✅ Op feiten gebaseerd ✅ Betrouwbaar.
Bij Exsell hebben we deze kernwaarden in ons DNA. We zijn ambitieus en gedreven om jouw bedrijf te laten groeien, en we werken met feiten om de beste resultaten te behalen. We zijn betrouwbaar en resultaatgericht, omdat we begrijpen dat jouw succes ons succes is. Samen streven we naar meer - meer groei, meer succes, meer resultaten.
Ons logo
Natuurlijk hebben we over ons logo nagedacht. Hierin zitten veel elementen verwerkt.
✅ De vorm is zeshoekig. Dit staat symbool voor onze dataprofielen, die uit zes subprofielen bestaan: bedrijven, contactpersonen, orders, activiteiten, online events en analyseprofiel.
✅ Er loopt een stijgende lijn door ons logo, maar wel met een knik. We zijn er steeds op gericht om die stijgende lijn met en voor onze klanten te realiseren. Deze verbetering is echter niet altijd makkelijk en het kan ook wel eens tegenzitten. Maar we committeren ons aan meetbaar resultaat
✅ Aan de kleuren blauw en rood herken je onze oorsprong bij RedFoxBlue. Rood staat voor sales, willen winnen en conversie. Blauw voor structuur, inzicht en analyse.
Ons Team
Ben je benieuwd met wie je een gesprek gaat voeren in je zoektocht naar meer informatie? Of misschien wil je gewoon zien uit welke mensen ons enthousiaste team bestaat? We stellen ons graag aan je voor!
Louise Patton
CEO and Founder
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Micheal Barton
Chief Operating Officer
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Angela Brooks
Chief Technology Officer
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Brian Lee
Chief Financial Officer
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Anne Kim
Chief Design Officer
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Sara Ortiz
Chief People Officer
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Onze Visie
Marketing en sales bestaan uit wetmatigheden.
Bedrijven die de beste data en modellen tot hun beschikking hebben zijn beter in staat zijn te voorspellen waar structurele
groeikansen liggen.
Een account manager is niet “magisch” goed in een bepaald segment, en een marketeer is niet “magisch” goed in een bepaalde industrie. Beide volgen wetmatigheden.
Data en technologie zorgen ervoor dat best practices sneller te testen zijn dan ooit tevoren.
Bedrijven die niet investeren in data en technologie leggen het af tegen concurrenten die dit wel doen.
Actueel
Gebrek aan overzicht en inzicht in klantgegevens kan een grote uitdaging zijn voor bedrijven. De...
Deze week: Product Entry Als ondernemer weet je hoe cruciaal het is om inzicht te hebben in het...