Overslaan naar inhoud

Over ons

Met data inzichten meer verkopen
 
RAW_3918-scaled

Ons verhaal

Wij helpen organisaties bij het overgaan naar datagedreven marketing en sales. Exsell is opgericht in 2014 en begon onder de naam RFB Intelligence als onderdeel van het netwerk
 an RedFoxBlue. Het platform verzamelt, structureert en analyseert data via voorspellende algoritmes.

Het eerste jaar met klanten zoals Unilever Food Solutions, Mediahuis en DPG mediagroep was erg succesvol. In 2018 zijn we zelfstandig verder gegaan onder de naam Exsell. Het platform van Exsell, de Intelligence Factory, is inmiddels volwassen. Hiermee kunnen databronnen worden ingeladen, geanalyseerd en verrijkt en worden verbonden met leidende pakketten in CRM, Marketing Automation en CMS om zo kanalen te voeden.

De resultaten die onze klanten hiermee bereiken zijn significant: groei in nieuwe klanten, ontwikkeling van bestaande klanten en behoud van loyale klanten. Nu zijn we een volwassen organisatie met een duidelijke propositie.

Onze waarden

Resultaatgericht  Ambitieus   Gedreven  Op feiten gebaseerd  Betrouwbaar.

Bij Exsell hebben we deze kernwaarden in ons DNA. We zijn ambitieus en gedreven om jouw bedrijf te laten groeien, en we werken met feiten om de beste resultaten te behalen. We zijn betrouwbaar en resultaatgericht, omdat we begrijpen dat jouw succes ons succes is. Samen streven we naar meer - meer groei, meer succes, meer resultaten.

 

RAW_3946-scaled
Exsell_Icon_Color_HiRes_Trans

Ons logo

Natuurlijk hebben we over ons logo nagedacht. Hierin zitten veel elementen verwerkt.

✅ De vorm is zeshoekig. Dit staat symbool voor onze dataprofielen, die uit zes subprofielen bestaan: bedrijven, contactpersonen, orders, activiteiten, online events en analyseprofiel.

✅ Er loopt een stijgende lijn door ons logo, maar wel met een knik. We zijn er steeds op gericht om die stijgende lijn met en voor onze klanten te realiseren. Deze verbetering is echter niet altijd makkelijk en het kan ook wel eens tegenzitten. Maar we committeren ons aan meetbaar resultaat

✅ Aan de kleuren blauw en rood herken je onze oorsprong bij RedFoxBlue. Rood staat voor sales, willen winnen en conversie. Blauw voor structuur, inzicht en analyse.

Ons Team

Ben je benieuwd met wie je een gesprek gaat voeren in je zoektocht naar meer informatie?  Of misschien wil je gewoon zien uit welke mensen ons enthousiaste team bestaat? We stellen ons graag aan je voor!

Louise Patton

Louise Patton

CEO and Founder

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.

Micheal Barton

Micheal Barton

Chief Operating Officer

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.

Angela Brooks

Angela Brooks

Chief Technology Officer

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.

Brian Lee

Brian Lee

Chief Financial Officer

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.

Anne Kim

Anne Kim

Chief Design Officer

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.

Sara Ortiz

Sara Ortiz

Chief People Officer

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.

Onze Visie

Marketing en sales bestaan uit wetmatigheden. 

Bedrijven die de beste data en modellen tot hun beschikking hebben zijn beter in staat zijn te voorspellen waar structurele 
groeikansen liggen.

 

Een account manager is niet “magisch” goed in een bepaald segment, en een marketeer is niet “magisch” goed in een bepaalde industrie. Beide volgen wetmatigheden.

Data en technologie zorgen ervoor dat best practices sneller te testen zijn dan ooit tevoren. 

Bedrijven die niet investeren in data en technologie leggen het af tegen concurrenten die dit wel doen.

Actueel